آپدیت آنتی ویروس نود 32وکاسپراسکای و اسمارت سکوریتیNod32 یوزر نیم و پسورددریافت username & password)
 
مرجع بزرگ آموزش ومحصولات آموزشی
 

 

آپدیت آنتی ویروس NOD32 (دریافت username & password)

 


 

13 دی 1386
NOD32 محصول بسیار قدرتمند کمپانی ESET یکی از قویترین آنتی ویروس های حال حاضر دنیاست. این آنتی ویروس قدرتمند با توانایی به روز رسانی فوق العاده ی خود قادر به شناسایی جدیدترین ویروس ها و مخرب ها و حملات رایانه ایست. اما مشکلی که شاید شما هم به آن برخورده باشید این است که برای بروز رسانی دیتابیس این آنتی ویروس نیاز به Username و Password هست که در صورت باطل شدن یا در دست نداشتن پسورد، امکان بروز رسانی به شما داده نمی شود. بنابراین تصمیم گرفتم که Username و Password هایی که برای این آنتی ویروس منتشر می شود را در این قسمت قرار دهم. قابل ذکر است که این قسمت به صورت روزانه آپدیت می شود و یوزر و پسورد های جدید قرار داده خواهد شد. در صورتی که از پسورد های بخش اول نتیجه نگرفتید، پسورد های بخش دوم را تست کنید.

 

 

17 February 2012

28 بهمن 1390

IRAN Tehran 06:40' AM

 

Username: TRIAL-44334335
Password: nuacnapv4p

Username: TRIAL-44334336
Password: 33hjn4p5s6

Username: TRIAL-60922153
Password: cac3pd8kmk

Username: TRIAL-60922163
Password: ubsv2bfs7t

Username: TRIAL-60922171
Password: v7eu5u3vjb

Username: TRIAL-60922178
Password: 32rsc2647b

Username: TRIAL-60922189
Password: u8dtmpdfhx

Username: TRIAL-60922202
Password: abaxp4xsju

Username: TRIAL-60922214
Password: 22pruthn7x

 

 
چگونگی آپدیت کردن:
 
پنجرۀ اصلی NOD 32 رو باز کرده و بر روی گزینۀ Update از سمت چپ کلیک کنید. در این قسمت گزینۀ Username and password setup رو بزنید و یکی از یوزر و پسورد های اینجا را وارد کنید و پنجره را ok کنید. سپس بر روی Update virus signature database کلیک کنید تا آپدیت انجام شود. در صورتی که پسورد شما expire شده باشد، مجددا یک یوزر و پسورد جدید را تست کنید.
 
تفاوت Smart Security و NOD32:
 
Smart Security نسخه ای هست شامل آنتی ویروس (NOD32) و firewall و Anti spam. در صورتی که به دو قابلیت آخر نیاز دارید، این نسخه برای دانلود توصیه میشه. اما نسخه NOD32 فقط آنتی ویروس هست و firewall  و Anti spam رو در خودش نداره.
 
محل ذخیره فایل های آپدیت:
 
فایل های آپدیت NOD32 و همچنین Smart Security  در دو ویندوز xp و vista/7 در مسیر های زیر ذخیره می شوند:
 
در ویندوز xp:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Updfiles
 
در ویندوز vista/7:
C:\ProgramData\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Updfile
 
البته قبل از دسترسی به این مسیر ها باید فایل های پنهان رو unhide نمایید.
 
علت قرمز یا نارنجی شدن آیکون NOD32:
 
قرمز یا نارنجی شدن رنگ آیکون نرم افزار دلایل مختلفی می تواند داشته باشد، به طور مثال یکی از دلایلی که با رنگ نارنجی نشان داده می شود، خاموش بودن windows update است که به دلیل آیدیت نبودن ویندوز شما، اخطاری داده می شود. البته این مورد مشکلی در عملکرد آنتی ویروس ایجاد نمی کند و می توانید به این شکل آن را غیر فعال کنید:
 
پنجره ی اصلی آنتی ویروس را باز کرده و f5 را بزنید، شما از سمت چپ وارد Tools و System Update شوید و در سمت راست از لیست موجود  گزینه ی No Update رو انتخاب کنید.
 
از دلایل قرمز شدن رنگ آیکون نیز، آپدیت نبودن آنتی ویروس و expire شدن پسورد آن می باشد. حتی در بعضی از موارد با وارد کردن یک پسورد جدید و آپدیت نیز همچنان رنگ قرمز وجود دارد، در این حالت می توانید به تب Protection Status به پنجره اصلی نرم افزار رفته و دلیل آن رامتوجه شوید.
 
در بعضی از موارد نیز در تب Protection Status، آنتی ویروس را Expire شده اعلام می کند، در این مورد اگر نسخه ی آنتی ویروسی که استفاده می کنید trial نباشد، می توانید با تعویض یوزر و پسورد مشکل را حل کنید.
 
An error occurred while downloading update files:
 
یکی از خطا هایی که بسیاری از کاربران در هنگام آپدیت دریافت می کنند، خطایی هست که در بالا ذکر شده. برای رفع این خطا در پایین پنجره NOD32 بر روی گزینه Change کلیک کنید تا در حالت Advance Mode قرار بگیرید، سپس از منوی بالا گزینه ی Setup را باز کرده و وارد Proxy Server Setup شوید، در این قسمت اگر از Proxy Server استفاده نمی کنید نباید چیزی وارد شده باشد، اگر Ip سروری وجود دارد آن را حذف کنید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

با سلام خدمت شما دوست عزيز اين وبلاگ هر روز آپ ميشه پس براي ديدن كل مطالب از موضوعات وارد شويد. از دوستاني كه عضو وبلاگ شدند بسيار سپاسگذارم. شما هم به جمع ما بپیوندید. دوست عزيز شما با عضويت در عرض 30 ثانيه مطالب خودتون رو به راحتي مي تونين تو اين وبلاگ ثبت كنين. دوست عزيزم اگه نظر خودت رو در وبلاگ ثبت كني خيلي متشكر ميشم. با تشكر از شما دوست عزيز كه اين وبلاگ را انتخاب كرديد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

حتما ما را تبلیغ نمایید برای تبادل لینک ابتدا لینک ما را با عنوان مرجع بزرگ محصولات آموزشی و نرم افزار و...وبا آدرس PersianETD.LxB.IRدر وبتان لینک نمایید سپس مشخصات خواسته شده زیر را وارد نمایید در 30 ثانیه لینک شما در وب قرار می گیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 87
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 207
بازدید ماه : 205
بازدید کل : 156967
تعداد مطالب : 127
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


چت روم
دریافت کد جملات شریعتی


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


چت روم دریا گراف